Translate

måndag 9 mars 2015

Missa inte detta klipp

Min dotter Miriam följer, precis som många andra flickor i hennes åldrar, ett antal videobloggar. Oftast är det flickor eller unga kvinnor som berättar om de senaste sminkprylarna och klädesplaggen de har köpt. För egen del har jag min synpunkter på hur välanvänd tid det är följa alla dessa bloggar. Jag får dock erkänna att när jag såg dotterns första egna videobloggsinlägg häromdagen, så blev jag positivt överraskad. Ljudet är kanske lite burkigt men det märks att hon har snappat upp ett och annat när det gäller både innehåll och redigering. Att inkludera en lillasyster, som är stolt som en tupp, var ett vinnande koncept. Minspelet ungefär en minut in i videon är obetalbart. Klicka på länken nedan och njut.

http://youtu.be/RNp8tuGasbY


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar