Translate

måndag 18 november 2013

Det bästa av 100 blogginlägg

Den 19 februari publicerade jag mitt första blogginlägg. Idag, drygt månader senare var det dags för blogginlägg nr 100. Här kommer en lista med det bästa:

Mest lästa:
En förälders tre uppgifter, Tecken på att man är en stor familj - tecken 3, Fejk i familjen annorlunda, är det tre mest lästa inläggen. Med andra ord, familjer säljer.

Mest träffsäkra:
Min text med rubriken Just when we thougt it was safe var bland det mest träffsäkra jag skrivit. Rubriken var så bra att tidningen The Economist snodde den rakt av.

Bästa familjeinlägg:
Delad förstaplats mellan Barn en framtida guldgruva och Hur man fostrar självständiga individer.

Roligaste inlägget:
Mitt relativt nyskrivna inlägg Reklamfilmer som förändrat mitt liv låg bra till, men blev precis slaget av ett inlägg jag skrev i somras, Den roligaste forskningsrapport jag läst.

Viktigaste inlägget
Här blev det en hård kamp mellan Kraften i... och Vad är du tacksam för? Där den senare gick segrande ur striden. Ett inlägg som tyvärr aldrig fick så många läsare som det förtjänade.

Det bästa inlägget som aldrig blev skrivet
Min fru har inte råd att skilja sig, ett inlägg om hur dagens pensionssystem är så urvattnat att kvinnor som min fru, underbetalda och deltidsarbetande, hamnar i en fattigdomsfälla ifall de separerar från sina män.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar